STRESSZOLDÓ JÓGA

STRESSZOLDÓ HATHA JÓGA Szerda 18:00-19:30-ig Csombor-Budavári Dettivel 

1 alkalom (90 perc):1700 Ft, 5 alkalmas bérlet 8000 Ft

Bejelentkezést kérek előző este 20:00-ig a www.facebook.com/DEJÓga oldalon üzenetben, vagy a dejogagodollo@gmail.com e-mail címen.

Nap mint nap számos stresszhelyzettel nézünk szembe. Ami többek között álmatlansághoz, fáradékonysághoz, emésztési rendellenességekhez, rossz kedélyállapothoz és számos betegséghez is vezethet. A jóga a legjobb stresszoldó módszer. A jóga gyakorlatai sikeres és eredményes megoldást jelentenek a stressz káros hatásainak megszüntetésére. A tudatos, rendszeres jóga gyakorlás kioldja az idegi feszültséget, így tovább javítva az ellenálló-képességet. Az ászanák végzése, vagyis a testmozgás segítségével minden irányba átmozgatjuk magunkat: előrehajolunk, hatra hajolunk, oldalra döntünk, csavarunk így kívül-belül átmasszírozzuk izmainkat és belső szerveinket, ez által harmonizáljuk a hormonrendszert és kioldjuk a lerakódott görcsöket, amelyek a feszültség fizikai megnyilvánulásai. A fej, a gerincoszlop átmozgatásával pedig javul az idegrendszer működése, oldva az érzelmi blokkokat. A légzés szabályozásával, a pránajámával befelé irányítjuk a tudatot, elengedve a külső világot, a zavaró érzéseket és a negatív gondolatokat, amely nyugtató hatású. A megfelelő légzés pránával (életerővel) tölti fel testünket, illetve beindítja annak megfelelő áramlását. A pránajáma táplálja egész lényünket és elűzi a stresszt. A relaxáció során megtapasztalható a feszült és az oldott állapotok közötti különbség. A tapasztalatot felhasználva tudatosan elengedhetjük a bennünk lerakódott feszültségeket és javul a közérzetünk is. Ha ellazulásra, feltöltődésre, stresszoldásra vágysz, vagy csak jól esne alaposan átmozgatni a tested, akkor gyere el, jógázzunk együtt! 

Az órák tematikája:

  • stresszoldó jógagyakorlatok,

  • légzőgyakorlatok,

  • relaxáció

A stresszoldó jóga program jótékony hatásai:

  • Megszünteti a stressz káros hatásait.

  • Az immunrendszert erősíti, a szervezetet ellenállóbbá teszi a fertőző betegségekkel szemben.

  • Feltölt, energetizál testileg és lelkileg is.

  • Fejleszti a koncentrációs képességet és a memóriát.

  • Fokozza a fizikai és szellemi teljesítményt.

  • Fokozza a vitalitást, az erőnlétet.

  • Helyes, kiegyensúlyozott légzést alakít ki.

  • Nyugodt, pihentető alvást tesz lehetővé.

  • Növeli az állóképességet.

  • Javítja a problémamegoldó képességet.

  • Javítja az emésztést, megszünteti az idegi eredetű gyomorbántalmakat.

  • Méregtelenít.

  • Optimalizálja a hormonműködést.